Måndag

Den senaste tiden har jag blivit allt tröttare om dagarna, redan vid 19tiden om kvällarna går mina ögon i kors och jag hade varit redo att gå och lägga mig. Jag ger inte heller lika mycket på jobbet heller och blir irriterad på mig själv.
Har även blivit så stel i kroppen, framför allt axlar och rygg. Antar att efter 3 år i restaurangbranschen så börjar det ta på kroppen ordentligt så min vetekudde har blivit flitigt använd de senaste kvällarna.
Även ett plus att den är varm för jag tycker att det är kallt i min lägenhet. Elementet är ganska mesigt och har värmeljus tända hela tiden.
 
Men jag hade nog behövt ett litet miljöombyte, för en helg eller så bara. Till mormor och morfar eller något, där om något lär jag bli utvilad. Åh, sitta på kvällarna och spela fia med knuff och äta kvällsmat. ♥
_
 
På en vecka har jag hunnit gå på Jul på Liseberg, äta brändla mandlar, bakat kanelbullar, fått de finaste rosorna och fått sjuka poäng av mitt senaste bowlingbesök. 3 fina dagar var det och hoppas på fler.
 
/ M

Kommentera här: